FAQ2018-03-14T15:49:17+00:00

Ofte stillede spørgsmål

I denne sektion kan du finde ofte stillede spørgsmål og svar (FAQ) vedrørende DISCnordic og vores produkter/ydelser.

Til tider kan det godt blive uoverskueligt at finde den lille detalje, som gør hele forskellen. Her på siden har vi samlet de hyppigst stillede spørgsmål, for at gøre det lettere for dig.

Hvad er DISCnordic?2018-02-15T08:57:06+00:00

DISCnordic udvikler og leverer HR løsninger til virksomheder og konsulenter, både i Danmark og internationalt.

Klik her for at læse mere om DISCnordic.

Skal jeg have en databehandler aftale med DISCnordic?2018-08-17T11:40:07+00:00

Benytter du systemer som EPIC eller Genesys, vil der være en del personlige informationer indsamlet i forbindelse med udfyldelse af rapporter etc. det betyder at der skal udarbejdes en databehandler aftale med os.

DISCnordic behandler alle personoplysninger og data med respekt for den enkelte og i overensstemmelse med forordningen.

Du kan læse mere om databehandler aftalen her.

Hvad er Everything DiSC®?2018-02-15T08:58:30+00:00

DISC er et af verdens mest anvendte og anerkendte personprofilværktøjer og bruges med succes verden over i både store og små organisationer til at arbejde målrettet med rekruttering, ledelse, udvikling, salg, forhandling, samarbejde, teamudvikling og kommunikation.

Der findes mange forskellige udgaver af DISC og hos DISCnordic benytter vi udgaven Everything DiSC® fra Wiley. Denne udgør den nyeste generation af DiSC værktøjer på markedet. For at benytte sig af en Everything DiSC® kræves det at man har en DISC certificering.

Du kan læse mere om Everything DiSC værktøjet udbudt af DISCnordic her.

Everything DiSC
Hvad er Everything DiSC® prioriteter2018-08-17T12:22:55+00:00

Hvad betyder ordene omkring cirklen?

Der står otte ord rundt om cirklen (se billede 1). Disse ord beskriver prioriteterne for personer med forskellige DiSC-stile. Prioriteterne er de primære områder, hvor en person fokuserer sin energi.

Hvordan kan jeg se, hvilke prioriteter jeg har?

Farvemarkeringen i Everything DiSC®-kortet fremhæver personens prioriteter. Alle har mindst tre prioriteter – dvs. de ord, der er tættest på personens punkt. Nogle kan have en eller to ekstra prioriteter (se billede 2).

Everything DiSC logo DISC
Hvad er fordelene ved Everything DiSC Workplace?2018-02-12T11:03:21+00:00

Personlig: Everything DiSC Workplace®-profilen er den mest personligt tilpassede profil, der findes. Den giver dig oplysninger om, hvem DU relaterer til, og hvordan du reagerer over for andre mennesker. Profilen handler helt enkelt om dig.

Dybdegående: Everything DiSC Workplace® er anvendelsesspecifik – det er udviklet til at hjælpe den enkelte til at kommunikere bedre på arbejdspladsen. Profilen, faciliteringsmaterialet og videoen er specifikke for arbejdspladsen. De tip og strategier, du får, hjælper dig med at skabe en bedre arbejdsplads – en relation ad gangen.

Nøjagtig: Everything DiSC Workplace® benytter en adaptive spørgeramme og en ny og mere avanceret beregningsalgoritme for at give deltagerne den mest nøjagtige DiSC- profil. Værdien af adaptive spørgerammer er grundigt bevist, og målingen er mere i tråd med standarderne inden for psykologi.

Fleksibel: Ved hjælp af EPIC, vores onlinesystem til levering af profiler, kan undervisere og facilitatorer tilpasse rapporterne, så de bedre passer med tidsplaner og workshops. Faciliteringsmaterialet fås som ulåste PowerPoint®-slides og Word- dokumenter, hvilket gør det nemmere end nogensinde før at skabe et skræddersyet program.

Spændende værktøjer til opfølgning: Everything DiSC®-sammenligningsrapporter er en nem og sjov måde at lære endnu mere på, når undervisningen er afsluttet. Disse opfølgningsrapporter kan genereres for to deltagere for at illustrere deres ligheder og forskelle.

Effektiv brugeroplevelse: En mere nøjagtig måling fører til en mere nøjagtig profil, større grad af personlig tilpasning og en mere tilfredsstillende oplevelse for deltagerne.

Everything DiSC logo DISC
Hvad er de største forskelle mellem Everything DiSC Workplace og DiSC® Classic 2.0?2018-08-01T09:07:39+00:00

Der er tre væsentlige forskelle mellem de to produkter.

  1. Everything DiSC Workplace® bruger en cirkel til at repræsentere DiSC i modsætning til DiSC Classic 2.0, som bruger en graf. Cirklen, eller Everything DiSC Workplace®-kortet, er intuitiv og gør det nemt for deltagerne at forstå deres DiSC-stil, og hvordan de andre stile relaterer til hinanden.
  2. I stedet for tal på fire skalaer bruges der et punkt til at vise, hvor på Everything DiSC Workplace®-kortet du befinder dig.
  3. Everything DiSC Workplace® bruger en adaptiv spørgeramme, en interaktiv proces der tilpasser spørgsmålene ud fra den enkeltes svar. Det giver en større nøjagtighed i valget af DiSC-stil og placeringen af punktet. Dette står i kontrast til DiSC Classic- spørgerammen, hvor der var 28 spørgsmål, som alle skulle besvares.

Hvis du vil have en mere dybdegående forklaring på forskellen mellem Everything DiSC®  og DiSC® Classic 2.0, kan du læse vores blogindlæg “Fra graf til punkt” her.

Everything DiSC logo DISC
Hvordan er brugeroplevelsen?2018-02-15T09:17:25+00:00

Når respondenterne udfylder den adaptive Everything DiSC Workplace-spørgeramme, præsenteres de for en række spørgsmål om dem selv. Hver respondent bliver bedt om at angive, hvor enig vedkommende er i hvert udsagn.

Der bruges udsagn til at indsamle svarene (se billede 1).

Hvis en persons svar er uensartede for en bestemt skala, eksempelvis hvis nogle C- elementer vægtes højt, og andre C-elementer vægtes lavt, får personen nogle ekstra spørgsmål, som kan præcisere personens tilhørsforhold. Ellers, hvis en persons svar viser, at vedkommende har to lige stærke stile, vil personen blive stillet flere spørgsmål for at fastslå, om den ene stil er stærkere end den anden (se billede 2).

Everything DiSC logo DISC
Er Everything DiSC Workplace valideret på dansk?2018-02-12T10:38:54+00:00

 Ja, der er foretaget validering.

Kommende Everything DiSC-profiler valideres også på dansk, inden de publiceres.

Everything DiSC logo DISC
Generelle Everything DiSC spørgsmål2018-02-15T10:13:41+00:00

Hvor mange spørgsmål er der?

Antallet af spørgsmål varierer fra respondent til respondent. Den adaptive spørgeramme begynder med en gruppe af spørgsmål. Efterhånden som personen svarer på spørgsmålene, vil EPIC tilpasse spørgsmålene baseret på vedkommendes svar på tidligere spørgsmål.

Antallet af spørgsmål vil derfor være forskelligt for hver person, afhængigt af hvordan de besvarer spørgsmålene.

Hvor lang tid tager en besvarelse?

Det tager ca. 15-20 minutter at besvare alle udsagnene.

Everything DiSC logo DISC
Hvad er The Five Behaviors of a Cohesive Team™?2018-01-04T08:50:07+00:00

The Five Behaviors of a Cohesive Team™ er et nuanceret og effektivt teamværktøj til den erfarne facilitator.

Værktøjet er baseret på den amerikanske bestseller af Patrick Lencioni “The Five Dysfunctions of a Team”.

The Five Behaviors of a Cohesive Team™ kan hjælpe alle teams, fra produktion til bestyrelse med at blive mere sammenhængende og levere bedre resultater.

Du kan læse mere om The Five Behaviors of a Cohesive Team™ her.

The Five Behaviors of a Cohesive Team™
Hvad er AdaptGRT?2017-12-18T14:26:03+00:00

 

AdaptGRT er en kognitiv test, der vurderer kognitive evner indenfor verbal-, numerisk- og abstrakt ræsonnement.

Værktøjet er udformet som en psykometrisk evnetest og kan anvendes i både rekrutterings- og talentudviklingsforløb.

AdaptGRT kan med fordel anvendes i forbindelse med rekruttering, udvikling og talent management og kan være særlig relevant i forbindelse med jobroller, hvor der skal træffes komplekse beslutninger, og i forbindelse med koncentrerede uddannelsesforløb.

Klik her for at læse mere om AdaptGRT

AdapGRT
Hvad betyder det at respondenterne skal oprette en bruger-konto?2018-10-31T11:09:44+00:00

Fra den 8. november 2018, vil alle respondenter blive bedt om at oprette en konto før de kan udfylde en profil. Dette sker som en del af Wiley’s opdaterede GDPR foranstaltninger.

Det tager under et minut at gøre, og respondenterne skal blot indtaste deres mailadresse og oprette et password.

Samme mail og password skal bruges hvis respondenten har fået adgang til at se profilen og ved evt. login til MyEverythingDiSC.com, hvis du som administrator har åbnet op for dette.

Der vil være en ”forgot password” knap hvis respondenten har glemt sit password.

For dig som administratorer, vil der ikke være ændringer i hverken udsendelse eller når du skal generere rapporter.

Ring eller skriv endelig til os hvis der er spørgsmål.

Du kan finde en folder med yderligere oplysninger her

Hvordan foregår en certificering?2018-08-17T12:23:25+00:00

Nogle af DISCnordic’s værktøjer, som eksempelvis Everything DiSC® eller AdaptGRT kræver en certificering, for at kunne blive benyttet.
Værktøjet The Five Behaviors of a Cohesive Team™, kræver ikke en certificering, men det er dog påkrævet at man (minimum) har taget et kursus, eksempelvis DISCnordic’s “Get Started Kursus”.

Du kan finde en uddybning af vores certificeringer og kurser her. Her fremgår praktiske informationer om værktøjerne, pris, undervisningsforløb m.m.

 

Hvor kan jeg finde jeres kursusdatoer?2017-12-18T14:29:06+00:00

Ønsker du at finde datoer og geografisk placering, for vores kurser og certificeringer, kan dette findes under fanen “Kursuskalender”.

Ellers kan du klikke her for at komme til vores kursuskalender.

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?2017-11-07T12:48:28+00:00

Hvis du har spørgsmål til DISCnordics ydelser, har brug for support/sparring eller andet, kan du nemt kontakte os igennem vores kontaktside.

Klik her for hurtigt at komme til vores kontaktside.

Hvordan kommer jeg ind på EPIC?2018-01-16T10:09:17+00:00

For at tilgå EPIC og dermed sende Everything DiSC® og The Five Behavior of a Cohesive Team™ links ud, få adgang til rapporter m.m. kan du klikke på linket længere nede.

Vi anbefaler at du gemmer siden, så du altid har nem tilgang til EPIC.

EPIC’s login side her.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil have sparring eller forklaret noget i f.eks. EPIC.

Hvordan opsætter jeg min konto i EPIC?2018-01-04T09:11:05+00:00

Først og fremmest skal du logge ind på din EPIC konto. Det kan du gøre ved at følge linket her.

For at komme ind og rette i dine konto indstillinger, skal du holde på feltet “Personal Options”. Her får du en masse muligheder for at ændre ting som password, men vil du ændre i dine konto indstillinger, som f.eks. logo og tekst på rapporterne, skal du klikke på “view/edit account information”.

Hvis du vil have en uddybende forklaring på hvilke indstillinger du kan ændre, hvad det betyder og hvordan, kan du se EPICs video. Vær dog opmærksom på at videoen kun findes på engelsk.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil have sparring eller forklaret noget i f.eks. EPIC.

EPIC Account Settings
Hvordan udsender jeg et link fra EPIC?2018-02-15T10:18:59+00:00

For at skabe en ny rapport, skal du i første omgang logge ind på EPIC.

Det kan du gøre ved at følge linket her.

Vi anbefaler at du gemmer linket, så du har nem adgang fremover.

For at lave en ny rapport, kan du vælge at følge vores skreven guide, eller følge EPIC’s egen videoguide.

  • Hold over menupunktet “Manage Reports” og klik derefter på “Create a New Report/Issue Acces Codes”.
    • Her skal du vælge “Product Family” f.eks. Everything DiSC
    • “Product” hvilket er den ønskede rapport f.eks. Management profilen, Workplace profilen osv.
    • “Language”, hvilket er det ønskede sprog for profilen.

  • Når ovenstående er valgt kommer du til “Select Report Options”
    • Først er der et overblik over produkt, sprog og antallet af credits som rapporten koster.
    • “Report Content” er rapportens indhold. En almindelig rapport består af disse 4 punkter, men hvis nogle dele af rapporten ønskes fjernet, kan fluebenet blot fjernes.
    • “MyEverythingDiSC option” giver dig mulighed for at give respondenten adgang til MyEverythingDiSC når rapporten er udfyldt. Dette er op til den enkelte, men hvis der skal laves en tilbagemelding på rapporten anbefaler vi at vente med at give adgang til efter tilbagemeldingen.

  • Herefter ankommer du til “Assign Acces Codes”
    • “Report Details” giver dig et overblik over det valgte indtil nu, og giver dig samtidig mulighed for at tilføje rapporten/rapporterne til en ønsket mappe og under mappe.
    • “Delivery and Auto Reminder Options” er det næste. Kommer dette frem, er det fordi det er slået til under “Personal Options (view/edit account informations”. Vi anbefaler, at have dette slået til, da det giver dig mulighed for at sende rapporten ud på en valgt dato samt sende en påmindelse, hvis IKKE rapporten er udfyldt på et bestemt tidspunkt.
    • “Add Respondents” er næste felt. Her udfylder du med respondenten/respondenternes email, navne, antal og om de skal se rapporten efter udfyldelse.

  • Går du videre herfra ved at klikke på “Assign Acces Code(s)” får du en besked som du enten kan vælge “ok” eller “annuller” , som fortæller dig at du er ved at købe for XX credits (alt efter rapporten og antallet). Her klikker du ok for at fortsætte.
  • Nu får du mulighed for at skrive din egen besked til respondenterne. Klik Ok for at fortsætte eller annuller. Ved at vælge annuller, annullerer du ikke rapporten, men siger blot nej til muligheden for at skrive din egen besked.
  • Din rapport er nu afsendt.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil have sparring eller forklaret noget i f.eks. EPIC.

Create a New Individual Report
Hvordan gensender jeg et link i EPIC2018-01-04T09:01:24+00:00

Først og fremmest skal du logge ind på din EPIC konto. Det kan du gøre ved at følge linket her.

Hold over menupunktet “manage reports” og vælg derefter “resend login information”

Nu kommer du til et søgefelt, hvor du skal finde respondenten, som der er blevet sendt til. Her kan du søge som du normalt gør ud fra eks. folder, navn, dato m.m.

Når der er blevet søgt, skal du være opmærksom på at kun respondenter som endnu ikke har brugt linket kommer frem. Det vil sige, at hvis du ikke kan se din respondent på denne liste, betyder det at de allerede har benyttet linket.

Hvis respondenten kommer frem klikker du personen af i firkanten. Vær her opmærksom på at du kan vælge flere respondenter på samme tid. Herefter går du til bunden af siden og vælger “next”.

Herefter kommer du til en bekræftelses side, som giver et bedre overblik over hvem du har valgt. Klik herefter på “Resend Login Information”

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil have sparring eller forklaret noget EPIC.

Hvordan tilbagetrækker jeg links og får mine credits igen i EPIC?2018-02-15T10:20:13+00:00

Har du kommet til at sende et link forkert, for tidligt osv. kan du heldigvis trække det tilbage, såfremt respondenten ikke har besvaret dit link.

Først og fremmest skal du logge ind på din EPIC konto. Det kan du gøre ved at følge linket her.

Vi anbefaler at du gemmer linket, så du har nem adgang fremover.

Derefter følger du guiden i videoen, for at trække adgangen til linket tilbage. Når adgangen er trukket tilbage, vil du se at dine credits er tilbage på din konto.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil have sparring eller forklaret noget EPIC.

Unassign Access Codes
Hvordan får jeg adgang til MyEverythingDiSC?2018-08-17T14:19:01+00:00

Om du er respondent eller facilitator, så skal du først have udfyldt en Everything DiSC profil, for at kunne benytte MyEverythingDiSC. Når en profil er udfyldt, skal du sikre dig at din profil, har fået åbnet for MyEverythingDiSC funktionerne i EPIC. Som respondent, skal du tage kontakt til din facilitator, for at få åbnet. Er du selv facilitator, skal du åbne op for din respondent og/eller dig selv inde i EPIC. Se eventuelt guiden her, for at lære hvordan du åbner for funktionerne.

Når der er blevet åbnet op for din skal du gå ind på MyEverythingDISC’s hjemmeside.

  • Når du kommer ind på MyEverythingDISC skal du først og fremmest oprette dig som bruger.
    • Her er det vigtigt at du bruger den samme E-mail adresse, som din Everything DiSC profil er udfyldt under / sendt til, da det herefter knyttes sammen med EPIC, for at indhente din profil.
  • Efter at have oprettet en profil, vil du modtage en mail fra MyEverythingDiSC, hvor du skal godkende at have oprettet profilen, hvorefter du har adgang til hjemmesiden.
  • Du skal nu gå tilbage til forsiden og logge ind med email-adresse og kodeord.

Du er nu inde på MyEverythingDiSC og kan bruge alle deres fantastiske funktioner.

Myeverythingdisc-logo DISCnordic
Myeverythingdisc DISCnordic
Myeverythingdisc DISCnordic
Myeverythingdisc DISCnordic
Hvordan åbner jeg som facilitator op for MyEverythingDiSC?2018-08-17T12:25:16+00:00

Først og fremmest skal du logge ind på din EPIC konto. Det kan du gøre ved at følge linket her.

MyEverythingDiSC logo DISCnordic

Herefter holder du over Manage Reports og vælger Add/Remove Options (ligger under sektionen MyEverythingDiSC Functions, som står med fed).

myeverythingdisc EPIC DISCnordic

Herinde skal du starte med at tilføje:

  • Product Family (Everything DiSC)
  • Product (F.eks. Workplace)
  • Language (F.eks. Danish)
Myeverythingdisc EPIC DISCnordic

I næste sektion får du nogle forskellige punkter som eventuelt skal vinges af:

Set View Report Online, dette betyder at give  respondenten, efter udfyldelse af Everything DiSC profilen, mulighed for at se sin rapport enten ved at åbne den i browseren eller ved at downloade den som PDF. Set to Yes, hvis respondenten skal have lov. Set to No, hvis respondenten ikke skal have lov. No Change, hvis ingen ændringer skal foretages. OBS: Hvis respondenten allerede har besvaret sin profil, vil dette ikke have indflydelse på noget.

MyEverythingDiSC Options: 

  • Acces to MyEverythingDiSC (M.E.D), giver respondenten mulighed for at oprette en bruger på Myeverythingdisc.com, hvor han/hun vil have mulighed for at se sin egen rapport, lave sammenlignings rapporter med andre (hvis de har foretaget en Everything DiSC profil og godkender sammenligningen), samt få gode råd og tips omkring sin egen og andres profil typer.
    Her kan du Enable hvis du vil give respondenten lov til at komme på M.E.D. Remove hvis respondenten allerede har adgang til M.E.D, men denne skal fjernes. Eller No Change, hvis ingen ændring skal foretages.

    • Herefter får du mulighed for at give respondenten/respondenterne adgang til at lave Sammenligninger og se sin egen profil i de næste bokse.
      • My Comparisons giver respondenten mulighed for at lave og se sammenlignings rapporter.
      • My Style giver respondenten mulighed for at læse mere om sin egen stil og se sin egen rapport.

Klik her de ønskede muligheder af,

Myeverythingdisc EPIC DISCnordic

Når du føler dig klar, kan du klikke på Next for at komme til næste del.

Her kommer du til et søgefelt, hvor der kan søges på mange forskellige måder: Der kan søges på navn, dato for udsending af link, email-adresse, mappe og undermappe eller blot ved at lede alle igennem og søge uden kriterier. Det skal dog understreges, at det ikke altid er smart at udfylde så mange kriterier, som man kan. Dette kan forvirre systemet, så derfor anbefaler vi at holde det simpelt.

Klik herefter på Next.

Myeverythingdisc EPIC DISCnordic

Den kommer nu frem med dit søge resultat.

Du kan her vinge de ønskede respondenters profiler af, vælge en enkelt hvis dette ønskes, eller klikke på Select All for at vælge alle.

Herefter klikkes på Next medmindre man har valgt Select All, så går den automatisk videre.

Myeverythingdisc EPIC DISCnordic

Nu ryger du tilbage til hvor du var tidligere, og kan her ændre, hvis du har valgt forkert tidligere.

Under Report List, kan du se en liste over de valgte respondenter.

Når alt er valgt, kan du klikke på Update Report Options for at opdatere deres MyEverythingDiSC funktioner, eller klikke på Add Reports, hvis du gerne vil tilføje flere respondenter.

For at logge ind på MyEverythingDiSC skal du følge en anden guide. Klik her for at læse om Oprettelse af konto til MyEverythingDiSC.

Myeverythingdisc EPIC DISCnordic
Hvordan redigerer jeg en respondents oplysninger i EPIC?2018-02-15T10:21:44+00:00

Der kan være mange grunde til at man skal redigere i en eksisterende respondents informationer. Det kan både være at redigere respondents informationer, enten fordi man har tastet mailen forkert, navn, flytte til ny folder eller hvis man skal gøre det muligt for respondenten at se rapporten online.

Først og fremmest skal du logge ind på din EPIC konto. Det kan du gøre ved at følge linket her.

Herefter skal du holde over menupunktet “Manage Reports” og klikke på emnet “Edit existing reports”.

Nu kommer du til et søge felt, hvor du skal finde respondenten, som der er blevet sendt til. Her kan du søge som du normalt gør ud fra eks. folder, navn, dato m.m.

Når du har fundet respondenten, klikker du på “edit” knappen til venstre for respondentens navn. Herefter kan du ændre informationerne og ændre rapport indstillinger.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil have sparring eller forklaret noget i EPIC.

Hvordan gemmer eller udskriver jeg en udfyldt profil?2018-08-17T12:20:10+00:00

Når din respondent har udfyldt sin profil, vil du som tilbagemelder nok gerne ind og se den udfyldte rapport, enten blot for at se, gemme filen eller for at sende den som mail. Her er en lille guide til hvordan du gør det:

  • Når du har logget på EPIC, skal du holde over feltet ”Manage Reports” og vælge ”View/Print/Email Completed Reports”.
    • Her kommer du til søge feltet, hvor du kan finde din profil på mange måder evt. ved at søge på navn, dato, mappe osv. Klik herefter på ”search”.
      • Nu skulle du din rapport gerne være til at vælge. Du klikker nu på ”Select” ved din rapport.
        • Vælg her hvilke dele af rapporten du ønsker, om den skal være på engelsk (ellers er den på det besvarede sprog) og derefter om du vil have profil, tillægsprofil eller begge dele. Klik ”next”
          • Dine rapporter bliver nu genereret og du kan vælge om du blot vil se rapporten i browseren, gemme den som pdf eller sende som email. Vi anbefaler dog at gemme den som PDF og derefter sende den som mail, da EPICs eget mailsystem, kan virke lidt besynderligt til tider.

Skulle du sidde tilbage med spørgsmål til dette, andre EPIC spørgsmål eller blot generelle spørgsmål, skal du ikke tøve med at kontakte os.

Hvordan laver jeg en brugerdefineret besked i EPIC?2018-01-04T09:02:58+00:00

Først og fremmest skal du logge ind på din EPIC konto. Det kan du gøre ved at følge linket her.

Herefter skal du følge denne lille guide:

Hold over den menu som hedder “Personal Options” og vælg det punkt som hedder “Manage custom message”.

Når du er inde i denne menu kan du vælge imellem “Create new folder” og “Create a new message”.

“Create a new folder” giver dig mulighed for at lave en mappe, hvor din besked skal være i f.eks. “Everything DiSC” eller andet.

Når du går ind i “Create a new message” skal du først give en titel på denne brugerdefinerede besked og ligge den i den mappe/folder, som du gerne vil have den hører til.

I emnet “EPIC system variable” kan du vælge beskedens variable, hvor vi anbefaler “Respondent name”, hvilket betyder at respondentens navn automatisk bliver tilføjet til beskeden.

Herefter er det blot at tilføje beskeden og klikke “Save”

Skulle der være yderligere spørgsmål eller brug for sparring er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os her.

Hvordan køber jeg flere credits på EPIC?2018-03-09T14:00:58+00:00

For at komme ind på din EPIC, skal du først logge ind. Du kan finde login sitet her. 

Når du er logget ind skal du følge denne vejledning:

Manage Your account -> Purchase Credits from Parent Account -> Vælg DISCnordic -> Skriv det ønskede antal credits i “credits feltet” og igen i “Verify Credits”. Du kan herefter tilknytte en kommentar, som PO nr. eller REF. nr.

Du har herefter købt dine credits og du vil snarest modtage en faktura på dit køb.

Prisliste i EPIC2018-10-30T14:59:34+00:00

I PDF’en til højre for dette afsnit, kan du finde informationer omkring credit forbruget på de rapporter, som tilbydes igennem EPIC.